Skład Prezydium RR XX LO na r.szk. 2022/23
przewodnicząca - Agnieszka Majewska III d,
z-ca przew. - Daria Kruszewska IV c2
skarbnik - Aniela Mikulska -IV a2
sekretarz - Katarzyna Kamrowska -II b
adres mailowy RR: rrxxlo@vp.pl
numery kontaktowe do "szybkiego kontaktu z prezydium", dostępne w sekretariacie.
Grupa Projektowa Rady Rodziców
Zadaniem Grupy projektowej będzie zbieranie pomysłów od uczniów . Chcemy tym samym włączyć wszystkich w tworzenie ciekawego i przyjaznego młodzieży środowiska w XX LO. Zapraszamy do „BURZY MÓZGÓW”
Grupa Projektowa w składzie:
Agnieszka Majewska
Jonasz Wójcik
e-mail : projektrrxxlo@onet.pl
Wysokość proponowanej przez RR dobrowolnej składki w roku 2022/23 wynosi 25 zł/m-c
Przypominamy również, że klasy, które kwotą wpłat osiągną lub przekroczą w danym roku szkolnym 80% wysokości opłaty rocznej (liczba uczniów x ustalona kwota składki rocznej) - mogą ubiegać się w następnym roku szkolnym o PREMIĘ tj. zwrot w postaci 20% wpłaconej kwoty na potrzeby klasy (wspólne wyjście, dopłata do wycieczki, itp.).
1) Wpłaty na szafki powinny być kierowane na konto celowe:
70 1090 1098 0000 0001 4297 1853
2) wpłaty na RR na rach. główny:
60 1090 1098 0000 0001 4297 1839
3) wpłaty na studniówkę 2022_23 na subkonto:
80 1090 1098 0000 0001 4297 1867
W treści przelewu proszę bezwzględnie wpisać nazwisko i imię ucznia oraz aktualną klasę.
Sprawozdanie RR XX LO za roku szkolny 2019/20
(stan na 31.08.2020)
Rada Rodziców w roku szkolnym 2019/20 odnotowała:
1. WPŁATY
Deklarowane przez rodziców dobrowolne wpłaty na RR – 98 620 zł
Wykonanie wpłat:
a) darowizny dokonane przez rodziców - 50 585 zł
b) wpłaty celowe 25 590 zł (w tym: IT 12 365 zł oraz szafki 13 225 zł)
razem 76 175 zł
% wykonania deklaracji do rzeczywistych wpłat (ogółem szkoła) to 51,29%
Zestawienie procentowe:
Zakładając wpłaty każdego z uczniów na poziomie 30 zł/m-c (zwyczajowo) – oczekiwany poziom wpłat danej klasy liczony jest jako iloczyn liczby uczniów x roczna wpłata tj. 300 zł. Aby klasa mogła ubiegać się o zwrot funduszu klasowego (20% wartości swoich wpłat) - wykonanie danej klasy powinno osiągnąć poziom 80% tej kwoty.
Szczegółowe wykonanie w % wg klas:
1a1 – 44,78%
1b1 – 50,17%
1c1 – 36,28%
1d1 – 21,72%
1e1 - 50%
1a2 – 31,40%
1b2 – 9,78%
1c2 – 46,39%
1d2 – 39,76%
1e2 – 42,11%
2a – 8,28%
2b – 78,10%
2c – 5,38%
2d – 14,06%
2e – 66,30%
2f – 13,45%
3a – 5,48%
3b – 17,56%
3c - 6,06%
3d - 11,03%
3e – 15,06%
3f – 15,76%
Wpłaty celowe na sieć IT (dotyczy uczniów klas pierwszych, 90 zł od ucznia na cztery lata edukacji, uwaga! - osoby, które deklarowały wpłatę, a nie zrobiły tego w klasie pierwszej, mogą wpłacać w klasie kolejnej).
Globalnie (za okres 12 m-cy) – 12 365 zł,
wpłaty na sieć IT w klasach w zł:
1a1 – 0
1b1 – 1330
1c1 - 1630
1d1 - 1250
1e1 - 1370
1a2 – 1940
1b2 – 90
1c2 – 1415
1d2 – 1980
1e2 – 250
2a – 160
2d – 90
2e – 380
2f – 360
3d - 120
2. WYDATKI
Preliminarz (strona wydatków) na bieżący r.szk. zatwierdzono na kwotę 59 150,00 zł
Za okres 01 wrzesień 2019- 31 sierpień 2020 wydatkowano 38 727 zł.
Od marca 2020 roku działania szkoły i RR były sparaliżowane w związku z pandemią covit-19.
Wydatki głównych pozycji budżetowych z preliminarza:
1. działalność poza programowa i sportowa szkoły 7 212,24 zł
(w tym roku szkolnym były to m.in. spotkania literackie dla uczniów, cykl debat oksfordzkich, studio nagrań - profesjonalna obróbka nagrań, turniej brydżowy, turniej mikołajkowy, doposażenie sekcji piłki ręcznej, dofinansowanie modernizacji sali teatralnej,, finansowanie wyjazdów uczniów i ich opiekunów na konkursy, olimpiady i wydarzenia sportowe)
2. promocja szkoły i wydarzenia ogólnoszkolne 3 792,47 zł
(m.in. organizacja wyjazdu i opłata składek Klubu Szkół Hrbertowskich, dni otwarte szkoły, baner promocyjny, filmy o szkole, nagrywanie i montaż; świętowanie Dnia Edukacji)
3. Nabój Fizyczny, nagrody dla uczniów i nauczycieli w ramach programu Sowa, organizacja zakończenia roku szkolnego 13 690 zł
4. ksero (obowiązkowy serwis gwarancyjny + oryginalne tonery) – 2 576,75 zł
5. działalność Samorządu Uczniowskiego – 1 200,00 zł
6. wsparcie uczniów zdolnych (dofinansowanie wyjazdów na obozy naukowe) – 3 653,45 zł
7. pomoc materialna uczniom w trudnej sytuacji – 2 555,00 zł
8. wypłata funduszu klasowego – 1 281,60 zł
9. inne (m.in. materiały dydaktyczne do ang., naprawa szafek, dorabianie kluczy do szafek, konkurs na logo RR, koszt konta RR) – 2 765,49 zł.
8. Zakup kanap i puf dla uczniów na korytarze szkolne- wykorzystanie rezerwy celowej ( faktura z września) – 24 585,24 zł
Sporządzono dnia 14 września 2020 w Gdańsku